ניהול קבלת קהל ומתן שירות איכותי ללקוחות, גבייה, תמיכה, וניהול משלוחים. תפעול ומתן שירות ותמיכה לאנשי המכירות כולל עזרה והסברים על מוצרי החברה. ניהול רשתות גביית תשלומים והפקת קבלות עבור שירותים שונים, תוך שמירה על סדר ודיוק במערכות. טיפול במשימות אדמינסטרטיביות שונות, כגון מענה לטלפונים, ניהול דוא"ל והזנת נתונים למערכות המידע.
מתן מענה פנים ארגוני לתקלות טכניות, הרשאות משתמשים, שליטה מרחוק ופתרון תקלות. ביצוע הדרכות על תוכנות פנים ארגוניות של הראל, כתיבת מדריכים. מתן שירות אדיב ומקצועי עובדים, כולל הסבר על תהליכי עבודה, הנחיות לשמירה על תקינות המערכות במידה ותקלות חוזרות על עצמן. ניהול משתמשים active directory.