האוניברסיטה הפתוחה
2023 - 2025
מפקחת ביחידה לפיקוח על בעלי רישיון, מעקב אחר סטטוס בקשות רישיון, טיפול בבקשות לפטורים ממבחנים, התמחויות, מענה אישי לפונים במייל ובטלפון.
נס טכנולוגיות
2023 - 2023
מנהלת תיקי לקוחות, מדדים סוכנות לביטוח, יצירת קשר עם לקוחות, פניות יזומות, הוצאה לפועל פעולות פיננסיות עבורם, מעקבים( עבודת תפעול), תיעוד, עבודה עם אקסל, מערכות CRM שונות.
נס טכנולוגיות
2021 - 2021
מנהלת תיקי לקוחות: יצירת קשר עם לקוחות, פניות יזומות, הוצאה לפועל פעולות פיננסיות עבורם, מעקבים( עבודת תפעול), תיעוד, עבודה עם אקסל, מערכות CRM שונות.
נס טכנולוגיות
2014 - 2020
מורה לאנגלית, ג’רוזלם פוסט, כתיבת שאילתות SQL, תכנון מערכי שיעור, הגעה ליעדים ומטרות התלמידים, הכלה והקשבה לקשיי התלמידים והעלאת מוטיבצית הלמידה גם ברגעי קושי, הדגשת יכולות ומסוגלות התלמידים, העברת שיעורים פרטיים, בקבוצות פנים אל פנים, בטלפון ואון ליין (סקייפ/ זום וכדומה), העברת מערכי שיעור עם דגשים על דקדוק, הכנת תלמידים לפרזנטציות, ראיונות עבודה, שיח שוטף ועוד.
נס טכנולוגיות
2011 - 2015
מפקחת ביחידה לפיקוח על בעלי רישיון, מעקב אחר סטטוס בקשות רישיון, טיפול בבקשות לפטורים ממבחנים, התמחויות, מענה אישי לפונים במייל ובטלפון.
בטווח ראייה מטעם רשות התעופה
2010 - 2013
ביטחון - מזהה משקף, נתב"ג, עבודה עצמאית על מערכת השיקוף באגף האבטחה- לזיהוי איומים פוטנציאליים, תשאול נוסעים וניהול שיח בכדי להסיק מסקנות ולגזור נתונים על אופי הנוסע.
נציגת שירות לקוחות , לאומי קאר
2009 - 2010
מענה טלפוני לשיחות נכנסות של לקוחות לאומי קארד בנושאים כספיים, התמודדות עם עומס השיחות ולחץ הלקוחות במקרים בהם מדובר בלקוחות מעוטי יכולת.