בעלת יכולת לעבודה תחת עומס וריבוי משימות, יכולת עבודה וניהול קשר ישיר עם ממשקים רבים בחברה ומחוצה לה. בעלת ניסיון רב בניהול צוות והנעת עובדים והובלה ליעדים. יכולת הדרכה ,חניכה, יישום והטמעה של שיטות עבודה ותהליכים הכוללים שירות ומכירות.
ניסיון תעסוקתי
מנהלת אדמיניסטרטיבית
המכון הלאומי לשיקום נוירופסיכולוגי
2022 - היום
ניהול משרד ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת בשיתוף מנהלי ועובדי המחלקות השונות בארגון. מתן מענה ופתרונות למצבים בזמן אמת. קבלת קהל פרונטלית, טיפול בהפניות התחייבויות מול המטופל/ מול מערך שירותי הבריאות, משהב"ט, מינהל המוגבלויות במשרד הרווחה. עבודה מול צוות מקצועי (עו"ס, פסיכולוגים, פסיכיאטר), צוות שיקומי (פיזיותרפיסט ומרב"ע). בנייה, הקמה וניהול אירועים ופרוייקטים. ניהול פיננסי: ניהול ומעקב אחר הכנסות והוצאות שוטפות, תשלום לספקים, קופת אשראי וקופה קטנה, הפקדת כספים, גבייה. לוגיסטיקה ורכ
מנהלת אדמיניסטרטיבית
מרכז הטניס בישראל -חיפה
2007 - 2022
ניהול משרד ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת בשיתוף עם המחלקות השונות. מעקב ווידוי התנהלות תקנית שוטפת ומתן מענה ופתרונות למצבים בזמן אמת. אחריות על יומנים של מנהלי מחלקות ומנהל המרכז. ניהול פרוייקטים, עבודה עם מספר רב של ממשקים בחברה ומחוצה לה. כוח אדם – גיוס וקליטת עובדים, הכנת שכר. הנהלת חשבונות, גבייה. לוגיסטיקה ורכש – מתן הצעות מחיר וביצוע הזמנות ופעולות רכישה גדולות. מענה ללקוחות הפונים למרכז ולעובדי החברה.
מנהלת תיקי לקוחות עיסקיים בפורטל נענע ו Ynet
Netvision
2006 - 2007
ניהול תיקי לקוחות ומכירת שטחי פרסום במנועי חיפוש. מענה ללקוחות פנים וחוץ לארגון. עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת בשיתוף עם המחלקות השונות. הנהלת חשבונות, גבייה.
מנהלת צוות
Netvision
2003 - 2006
אחריות על גיוס, קליטה וחניכת נציגים , חניכה וליווי, איתור פערי ידע ומתן מענה בהתאם. הגדרה ומיקוד של איכות מתן השירות. דאגה שוטפת לרווחת העובדים. הקניית כלים ומיומנויות למקסום התפוקה והמכירות. מענה ללקוחות פנים וחוץ לארגון. בניית תהליכים והטמעה של שיטות עבודה. אחריות ישירה על ביצועים תפעוליים ואיכותיים של צוות המונה כ 30 עובדים. אחריות על גיוס נציגים , חניכה וליווי, איתור פערי ידע ומתן מענה בהתאם.
רכזת כוח אדם ואדמיניסטרציה
תמנון שירותי כוח אדם בע"מ
2001 - 2002
רכזת כוח אדם: תפקיד המשלב גיוס, מיון, קליטת עובד ודאגה לרווחתו. ניהול שוטף של המשרד והמכירות. התנהלות עצמאית בשטח וקביעת סדר יום, עמידה ביעדים. מתן שירות טלפוני ופרונטלי ללקוחות ולעובדי החברה. ניהול משרד ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת בשיתוף עם המחלקות השונות. הנהלת חשבונות, עבודה מול ספקים, לקוחות וגבית כספים.
השכלה
| כללי
המכללה למינהל
2009 - 2010
| כללי
האוניברסיטה הפתוחה
2005 - 2009
| כללי
חיל הים
1999 - 2000
נהגת רכב קל+ פקידה במחלקת מבצעים (סיווג ביטחוני סודי ביותר)