חפש
התראות
אנשי קשר
בקשות חברות
מועדפים
עזרה צור קשר גיוס עובדים עוד
מיכאל

מיכאל ק.

  • תל אביב - יפו, Israel
  • Head of Customer Support
לפני 4 ימים
  • אנשי הקשר שלי
  • בקשות חברות
  • הוסף המלצה
  • חסימה
  • Download CV

סיכום קורות חיים

Seasoned Head of Customer Support with extensive experience in customer experience, service operations, and strategic leadership. Proven expertise in designing and scaling customer support centers, optimizing customer journeys, and fostering cross-functional collaboration. Adept at implementing customer-centric strategies, leveraging technology to enhance service delivery, and driving operational excellence. Strong analytical, problem-solving, and stakeholder management skills, ensuring

ניסיון תעסוקתי

Support Group Team Lead
Shufersal
2022 - 2024
******* ************ ********* *** ******* ********* ** ********** ******* *********** ********* ********** *** ******* ************ ********* *********** ******** * *************** ******* ***** ******** ********* **** ******** ************* *********** ***** ******* *********** ********* *** ******* ************* ** ************* **** **************** ****** ************ ********** *** ********* ******** ****** **************** **************** *** *** ********** ** ******* ******** ******* **
IT Services Manager
Isracard
2019 - 2022
******** ******** ******** ********** ******* **** *********** ********** ********* **** * ************** ******** *********** *********** ******** ************* ****** *********** ** ***** ******* ******** **** ******** ****** ******* ************* ********** ********* ******** *********** ********* ******** ***** *** ******** ************* ************ ********** **** ****** ********* ***** ************ *** ******** ********** ** ******* ********* ***** ***** *********** ******* ****
[redacted]
***** *********
2015 - 2019
******** ******* ********* ***** *** ****** ******** ******* *********** ******** **** ******** ****** *********** **** *********** ****** ******** *** *** * **** ** ******** ******* ************** ********* * ******* ** ******************** ******* ************* ********** ********* ******* ********** ********* ********** *** ******** ******** ****** ********** *************** ******** ******* ******** ********** *********** **** ********** *** ********** ****** *** ********* ********* ********
[redacted]
**** ***************
2012 - 2015
*** ****** ******* ****** ******** *************** ** ********* *** **** ******* ******* ******* ************* ********* **** * *********** ******* ********** ********* ********** *** ******** ****** ******** *** ******** ******** ******** ** ******* ******** ******* *******
[redacted]
******* ****** ** ********* ***
1998 - 2011
******* **************** ********* ******** ********* ************ ******** **** ** ********** ********* ********** *** ********* ******** ************ *** ******* ************
על מנת לצפות במידע נוסף על ניסיון התעסוקתי יש לחשוף את פרטי ההתקשרות של המעומד.

השכלה

| כללי
Open University of Israel
2025 - 2025
| כללי
Open University of Israel
2025 - 2025

מיומנויות

0 Customer Experience
0 Process Optimization
0 KPI Management
0 Escalation Handling
0 Stakeholder Communication
0 Workflow Development
0 Digital Support Tools
0 Digital Transformation
0 Customer Journey Design
0 Stakeholder Engagement
0 Budget Management
0 Self-Service Implementation
0 Strategic planning
0 Customer Support Leadership
0 CRM implementation
0 Training & Development
0 Process Automation
0 Data Analytics
0 Customer Engagement
0 Enterprise IT Support
0 Vendor Management
0 System Reliability
0 Problem-Solving

המלצות מקצועיות

התקבלו (0)
נשלחו (0)
לא נמצאו המלצות מקצועיות
לא נמצאו המלצות מקצועיות

שפות

Hebrew | ברמת שפת אם
English | ברמת שפת אם
French | ברמה בסיסית