חפש
התראות
אנשי קשר
בקשות חברות
מועדפים
עזרה צור קשר גיוס עובדים עוד
עמרי

עמרי ג.

  • תל אביב - יפו, Israel
  • Customer Success Manager
  • 4 שנים
לפני 28 ימים
  • אנשי הקשר שלי
  • בקשות חברות
  • הוסף המלצה
  • חסימה
  • Download CV

סיכום קורות חיים

Dynamic and results-oriented Customer Success Manager with a proven track record of enhancing customer loyalty and satisfaction. Adept at managing customer support services, developing and executing effective loyalty programs, and leading cross-functional teams to optimize customer experience. Highly skilled in leveraging data analysis and CRM tools to drive business growth and maximize customer retention.

ניסיון תעסוקתי

Customer Success Manager
Como Israel
2023 - היום
********** *** ******** ******* ******** ******* ********* ********* ** *********** ************ ** ******** ********** *** ********** ****** ** *** ********* ***** ** ******* ******* ******* *** **** ******** *** ******** ****** ******** ******** ************ *** *********** ******* ********* ********* ********* ******** ** ****** ******* ** ******** ******* *** ************ ******* ********* ******** ************ *** ********
Customer Success Team Leader
Mishloha
2020 - 2023 [2 שנים ו-6 חודשים]
*** *** ******** ******* ******** *********** ************ ********* *********** **** ************* ******* ******** ********* *** ****** ******** ******* * **************** **** ** ******* ********* ******* *** ******* ******** ** * ********** *** *********** ************ *********** *** *********** *** ********** ** ******** ******* ********* ********** *** ********** ** *********** ******* *** ********* ******** *********** ******* *********** *********
[redacted]
***** **** ******
2017 - 2020 [3 שנים ו-2 חודשים]
******** *** ************ *** ******** ** **** ******** ********* *** ********** ************ ** **** ******* ******** **** ******** ****** ************* ********** ******** *** ******* * **** ** ******* ************ ******** *********** ********** *** **** ****** ** ****** ************* *** ****** ********* *** ****** ***** ******** ************ ********** ******** ********** *** ************* ***** ********
על מנת לצפות במידע נוסף על ניסיון התעסוקתי יש לחשוף את פרטי ההתקשרות של המעומד.

השכלה

| כללי
John Bryce
2020 - 2020
Specialized in Google Ads, Facebook Ads, sponsored campaigns, and commercial writing with a focus on driving customer acquisition and retention.
| כללי
Kibbutzim College of Education
2016 - 2019
Certified in a therapeutic approach designed to address the physical and emotional challenges of adolescents, emphasizing holistic well-being and customer care.
| כללי
Open University
2011 - 2015
Concentration in criminology, with a focus on understanding societal dynamics and human behavior, which contributes to a nuanced understanding of customer needs and motivations.

מיומנויות

0 Customer Success Management
0 Customer Support Services
0 Customer Loyalty Program Development
0 Loyalty Marketing Strategies
0 Team Leadership and Coaching
0 Data-Driven Decision Making
0 Project Management
0 Client Relationship Management (CRM)
0 Customer Retention Strategies
0 Multitasking and Time Management
0 Effective communication and interpersonal skills
0 Creative Problem Solving
0 Business Intelligence (BI): Tools: Power BI
0 Software Proficiency: Microsoft Office Suite

המלצות מקצועיות

התקבלו (0)
נשלחו (0)
לא נמצאו המלצות מקצועיות
לא נמצאו המלצות מקצועיות

שפות

לא נמצאו נתונים