ניגא2022 - 2024 [2 שנים ו-1 חודשים]
ניהול מערך התפעול הכולל בחברה, ניהול ישיר של 5 מנהלים ו-65 עובדים בניהול מטריציוני. ניהול מחלקות השירות, מחלקת קשרי לקוחות - CS, המחלקה הטכנית, המערך הלוגיסטי לרבות TPL, ניהול צי הרכבים.ניהול מחלקת ההזמנות האחראית על היקף מכירות של מעל 50 מ ₪ בשנה.
הקמת מחלקת קשרי לקוחות שתרמה לגידול של כ- 20% בהיקף המכירות במחלקות השירות.
אפיון וניהול מגה פרויקט, תהליך הבנייה של מרלו"ג חדש (מעל 4,000 מ"ר), משלב התכנון ועד לביצוע, שכלל איחוד מחסנים,
קבוצת רולטיים2020 - 2022 [1 שנים ו-11 חודשים]
סמנכל תפעול ושירות של כל קבוצת רולטיים,
ניהול כל מערך נותני השירות והספקים, מו"מ לרבות ספקי מיזוג האוויר, חשמלאי, IT, רישוי עסקים, כיבוי אש, חברות האבטחה וכו...
אחראי על שיפוץ ובניית חנויות הרשת, ניהול פרוייקטים,
מנהל מערך השרות והמעבדה הארצית
אחראי על הפעילות השוטפת במטה החברה,
רולטיים בעמ2014 - 2019 [5 שנים ו-3 חודשים]
ניהול L&P-בניית תכנית עסקית ותוכניות עבודה שנתיות, קביעת מדניות, הטמעת נהלים,תהליכי ושגרות עבודה.•ניהול 5 מחלקות אופרטיביות מקביל: מרכז שירות, בק אופיס, מחסנים, מעבדה, מחלקות היבוא/יצוא.•ניהול כל הפן הלוגיסטי והתפעולי–ניהול מערך הספקים ונותני השרות בארץ ובחו"ל, מחלקת רכש, שרשרת האספקה, הפצה והמחסנים. הטמעת מערכת RFID.שותף בישיבות S&OP •ניהול והקמת מנגנון מערכת קשרי לקוחות CRM שיפור מתמיד ב- SLA. מערך שרות של 20,000 קריאות שרות בשנה•ממשקי עבודה למול הנציגויות בחו"ל•פיתוח עסקי:
יזמקו - מיכון משרדי ומחשבים2008 - 2013 [5 שנים ו-11 חודשים]
•ניהול פרויקטים ועובדים. שימור לקוחות, צמצום נטישה, ביצוע מכירה וגידול בשביעות רצון לקוחות.ביצוע גידול של כ- 5% בהיקפי עבודה באמצעות מכירת חוזי שירות, שימור לקוחות והרחבת סל המכירות ללקוחות קיימים.עבודת שטח ומשרד: גיוס לקוחות חדשים, גיוס לקוחות שעזבו, חידוש אמון וסגירת הסכמי מסגרת.ממשקי עבודה פנים וחוץ ארגוניים למול גורמים בכירים: מנכ"לים, מנהלי כספים, רכש, תפעול ומערכות מידע. פיתוח, בנייה והובלה של תהליכי
יזמקו - מיכון משרדי ומחשבים2002 - 2008 [6 שנים]
• ניהול מחזור מכירות של כ- 50 מש"ח בשנה, במוקד שירות המונה 35 מנהלי תיקי לקוחות.
•אחראיות על מיון, אבחון, גיוס והדרכה, הנעה לעמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים, שגרות עבודה. •ניהול תפעולי של המחלקה, הדרכות, הגדרת יעדים, שיטת עבודה, בניית תוכניות עבודה- מדדים, בקרה ושיפור כלי עבודה.•מתן מענה מקצועי לכ-12,000 לקוחות, ממשקי עבודה מגוונים למול הלקוחות.•תמיכה טכנית מרחוק- Troubleshooting,
יזמקו בע"מ2000 - 2002 [2 שנים]
•פעילות שטח כלל ארצית במתן שירותים ללקוחות החברה.
•ביצוע התקנות והדרכות של מוצרי מיכון משרדי(מכונות צילום, מדפסות, משולבות) וכן עמדות מחשב.
•ידע בתחום ה PC, תשתיות תקשורת, מערכות הפעלה, אופיס.
•ניהול ותפעול מלאי המעבדה, השמשה, תיקונים וגריעה של מוצרים.
•ביצוע הדרכות על מוצרים חדשים לנציגות השרות וטכנאי שירות חדשים.